Wyzwanie - rozwiń swoją kreatywność

Cześć!

Nadeszły w końcu te upragnione wakacje. Tym sposobem mamy trochę więcej wolnego czasu, więc pora zabrać się za rozwijanie swoich zainteresowań. Jeśli interesujecie się fotografią, to chcę zachęcić Was do podjęcia wyzwania foto razem ze mną.
Jest szansa, że dzięki niemu rozwiniemy swoją kreatywność, więc warto spróbować.
Wyzwanie jest bardzo proste, przez 10 dni należy fotografować wybrany przedmiot, codziennie w innym ujęciu. Raz może on być punktem głównym zdjęcia, natomiast następnym razem może on stanowić jedynie tło. Wszystko zależy od Was i Waszej kreatywności. Oczywiście możecie przedłużyć swoje wyzwanie, jeśli macie na to chęć.
Ja startuję już jutro, więc moje wyzwanie zakończy się w przyszłą niedzielę. Oczywiście powstanie post z mojego wyzwania. Ciekawe, czy mi się uda. Trzymajcie za mnie kciuki, a ja będę trzymać za Was. Swoje prace możecie dodawać na IG i oznaczać @crazyprincessss.blogspot
Do dzieła!
I oczywiście.. POWODZENIA!

Pomysł zaczerpnięty od jestrudo.pl tam możecie także znaleźć więcej ćwiczeń na rozwinięcie kreatywności.

Komentarze