Must have lato 2017 - buty

Hej!

Za kilka dni koniec roku szkolnego, mamy już pierwsze upały, więc pora ogłosić początek LATA!!!
Dlatego też dzisiaj chcę Wam pokazać buty bardzo przydatne na lato, na które zdecydowałam się w tym roku.

Biel, biel i tylko biel

Wszystkie buty, które mam Wam do pokazania są białe. Czemu? Nie wiem, po prostu ostatnio zaczęły mi się bardzo podobać właśnie białe buty. Są uniwersalne i takie wiosenne, letnie.

1. Japonki

Dotychczas, w tym roku zdecydowałam się na tylko jedne. Zauważyłam, że w tym roku wybór butów z "japonką" jest niewielki, co bardzo mnie zasmuciło, bo uwielbiam takie buty.
Tegoroczna zdobycz to japonki z CCC marki Bassano. Prezentują się lekko i zgrabnie, chociaż mogłyby być trochę wygodniejsze. Kosztowały mnie 50zł, więc jest umiarkowana cena, jak za tego typu buty. U mnie japonki idealnie sprawdzają się, gdy muszę szybko wyjść na chwilę (np. do sklepu), są też świetne na wyjazdy wakacyjne, gdy chcę się przejść na krótki spacer po okolicy. Oczywiście dostać możecie je tylko i aż w CCC




2. Sandały

Sandałki to taka letnia klasyka. Buty niby nie wyjściowe, ani specjalnie dobre na długie spacery, a jednak zawsze się przydają. Pewnie dlatego, że sprawdzą się i do spodenek i do sukienki, a nasza stopa nie zgrzewa się w nich tak jak w trampkach, czy adidasach.
W związku z niewielką ilością sandałów z "japonką" o czym już wcześniej wspominałam, długo miałam problem ze znalezienie odpowiedniego modelu. Na odpowiednie trafiłam dopiero wczoraj, I znowu są to buty z CCC, a dostać je możecie także na eobuwie. Są już na wyprzedaży (bo przecież mamy czerwiec, więc to już koniec sezonu na sandały 😋) i aktualnie kosztują 42zł. Naprawdę warte swojej ceny.




3. Trampki

Aż głupio się przyznawać, że już od kilku sezonów nie miałam zwykłych białych trampek. A wszystko dlatego, że mam małą stopę (zazwyczaj r.35) i nie mogłam znaleźć takich, które by mi pasowały. Idealne dorwałam jakieś 1,5 tygodnia temu w Sin-Say. Teoretycznie są to zwykłe białe trampki, ale 36 jest idealne na moją stopę. Kosztują 50zł więc cena jest dobra, a dostać je możecie tutaj.
A jeśli chodzi o zastosowania białych trampek to oczywiście są idealne zarówno do szortów, spódniczek, sukienek i nadają się na długie wyjścia, spacery.




4. Slip-on

Czyli takie trampki, tylko bez sznurówek, a za to na gumce. Ich przewaga nad zwykłymi trampkami to szybkość zakładania, wystarczy je wsunąć, nie trzeba wiązać, a poza tym zastosowanie podobne jak trampek. Oczywiście też postawiłam na białe. Moje są z CCC z działu dziecięcego, ale podobne możecie dostać praktycznie wszędzie w damskiej rozmiarówce. 




5. Adidasy czyli Reebok

Ostatnie buty, które chcę Wam pokazać to popularnie zwane adidasy, tyle że są one marki Reebok. Dokładniej są to Reebok Royal Cljog 2. Nie są drogie i dostaniecie je w wielu sklepach internetowych, natomiast ich jakość jest wysoka, jak przystało na markę Reebok. 
Mimo, że są to buty zakryte i w miarę ciepłe jak na lato, zawsze się one przydają, bo: nie zawsze mamy upały i są idealne na długie wędrówki albo wycieczki po górach.




A na jakie buty Wy zdecydowaliście się w tym sezonie? Także stawiacie na biel, czy preferujecie inny kolor? A może też macie problem z rozmiarem? Dajcie znać w komentarzach. 

Komentarze