Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick - moja kolekcja

Cześć!

Ostatnio napisałam Wam kilka słów o kolekcji Longstay Liquid Matte Lipstick od Golden Rose. Dzisiaj chcę Wam bliżej przedstawić kilka kolorów z tej serii, które posiadam.
A jeśli chcecie się dowiedzieć więcej o tych pomadkach, ich jakości itp. zapraszam tutaj




1. Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick  - 01

Numerek 01 jest zdecydowanie najjaśniejszy ze wszystkich, które posiadam. Jest to bardzo jasny, brudny róż. Kolor lekko wpada w kolor brzoskwiniowy. Jak dla mnie jest trochę za jasny, nie czuję się w nim zbyt dobrze, mam wrażenie, że wygląda on sztucznie.


2. Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick  - 04

04 to już zdecydowanie bardziej odważny kolor. Jest to mocny róż, wpadający w czerwień. Jest bardzo ładny, chociaż nie każdy zdecyduje się go nosić na co dzień.


3. Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick  - 17

Ostatni z kolorów , które posiadam, czyli 17 to mój zdecydowany faworyt. To właśnie tego koloru używam najczęściej. Jest to znów lekko przybrudzony kolor. Jednak nie jest to typowy róż. Określiłabym go jako mieszankę koralowego i łososiowego, a to wszystko lekko przybrudzony. Moim zdaniem, piękny, w miarę neutralny kolor, idealny na co dzień.


A który kolor Wam najbardziej się podoba? A może jeszcze ich nie wypróbowałyście?
Dajcie znać w komentarzach.

Komentarze